Întrebări frecvente

Despre noi

Zero/less waste promovează un stil de viață ce vizează producerea a cât mai puține deșeuri. E un răspuns la nevoia de a renunța la plasticul de unică folosință și la ambalajele neprietenoase cu mediul. Acest curent se bazează pe iubirea și grija față de natură și pe ce putem face noi pentru a proteja mediul înconjurător. Fie că se referă la gospodărie, la îngrijire personală, călătorii, copii sau birotică, te ajutăm să descoperi cât mai multe despre acest stil de viață și îți oferim alternative eco-friendly. Mai multe detalii despre conceptul less waste găsești aici.

Sigur, avem pagină de facebook și de instagram, dar postăm și pe blog lucruri care ni se par interesante din universul zero/less waste. Așteptăm feedback-ul tău pe oricare din aceste platforme și ne-am bucura să te alături și tu comunității noastre.


Despre produse

Produsele sunt de la producători din țară și străinătate. Alegem produse eco-friendly, care să ne dea o alternativă reală, sustenabilă la cele din plastic sau care au prea mult ambalaj, de multe ori inutil. Ne dorim să colaborăm cu cât mai mulți producători locali și să aducem în magazin produse sustenabile si făcute de oameni pasionați și talentați.

Poți să ne întrebi direct pe mail (hello@ecoptimist.ro) sau la telefon (0747-975-015) și îți vom spune când refacem stocul pentru produsul dorit. Sau poți să îl adaugi la favorite dând click pe inimioara de pe imaginea produsului și, dacă ai cont, te anunțăm când acesta revine în stoc.

Cu grijă și respect față de natură. Ca primă opțiune folosim cutii recuperate de la supermarketuri sau alte entități care au cutii în stare bună de care vor să scape. Noi încercăm să le prelungim durata de viață și să le refolosim cât de mult putem. De aceea e posibil să primești o cutie marcată cu alte branduri decât cele comercializate de noi. Dacă nu mai avem astfel de cutii, ambalăm în unele noi, realizate din carton reciclat și reciclabil.

Ca soluție de umplere am ales spuma biodegradabilă realizată din amidon vegetal. Știm că arată ca niște pufuleți, dar te rugăm să n-o mănânci fiindcă nu e comestibilă. Poți să o refolosești sau să scapi de ea aruncând-o în apă, caz în care se dizolvă în totalitate fără a avea impact negativ asupra mediului, fiind o resursă 100% naturală. Ca alternativă mai folosim soluțiile de umplere primite de noi în coletele de la furnizori și colaboratori (fâșii de carton, hârtie, lână de lemn) pentru a le prelungi cât mai mult utilitatea înainte de aruncare.

Banda adezivă pe care o folosim la lipirea coletului este realizată din hârtie reciclată și reciclabilă, iar adezivul e din solvenți naturali, fiind, astfel, o soluție prietenoasă cu mediul.

Mai multe detalii găsești aici.


Despre cont

Pentru că, dacă ai cont, îți poți urmări ușor comenzile și istoricul acestora, iar procesul comenzilor ulterioare e mai rapid, toate datele fiind deja pre-completate. Dacă dorești să primești notificări, vei afla printre primii despre promoții. Și, nu în ultimul rând, pentru că nouă ne place să sărbătorim, astfel că fidelitatea va fi răsplătită :). Te așteptăm cu drag în comunitatea noastră! Creează cont

Contactează-ne pe mail (hello@ecoptimist.ro) sau la telefon (0747-975-015) și hai să povestim! Suntem foarte deschiși la inițiative noi și ne bucurăm de orice oportunitate de a crea relații sau de a susține producătorii locali. Abia așteptăm să ne cunoaștem!


Despre comenzi

Opțiunile de plată sunt:
- online, cu cardul bancar
- prin virament bancar în contul RO43BTRLRONCRT0588846501, deținut de Ecoptimist SRL, precizând la detalii numărul comenzii. În acest caz vom procesa și livra comanda după ce banii au intrat în contul firmei
În cazul acesta vom procesa și livra comanda după ce intră banii în contul firmei. ramburs în numerar la curier.

Dacă vrei să faci orice modificare imediat după plasarea comenzii, sună-ne la 0747-975-015 sau scrie-ne un mail la hello@ecoptimist.ro și vom opera noi modificările solicitate de tine înainte de livrare. În cazul în care coletul a fost deja livrat, poți să refuzi primirea lui. Astfel, el se întoarce către noi, iar noi îți putem retrimite comanda actualizată. Costul transportului va fi suportat de tine, iar valoarea totală a produselor va fi actualizată corespunzător conținutului noului colet. Asta înseamnă că îți returnăm diferența de preț sau livrăm coletul actualizat imediat ce se înregistrează plata pentru eventuala diferență.

Dacă ai cont, accesează-l, iar la secțiunea „detalii comandă” ai opțiunea „urmărește comanda” unde poți monitoriza stadiul în care se află aceasta.

Dacă nu ai cont, vei primi pe e-mail cu un număr de AWB. Cu acest AWB îți poți urmări comanda pe site-ul firmei de curierat.

Pe raza orașului Cluj-Napoca livrarea se face cu bicicleta, iar în țară coletele sunt livrate prin curier (Cargus). Pentru comenzile sub 200 de lei costul transportului este de 19 lei, iar cele cu valori peste această sumă beneficiază de transport gratuit.

Dacă ești din Cluj-Napoca, poți ridica și personal comanda de la noi.

În cele mai multe din cazuri coletul va ajunge la tine în decurs de 1-3 zile lucrătoare, dar există situații când, din cauza volumului mare de lucru sau al programului redus (de exemplu de sărbători), este nevoie de până la 5-7 zile lucrătoare pentru efectuarea livrării.

Sigur că da! Dacă ești din Cluj-Napoca, specifică la finalizarea comenzii că dorești să ridici personal produsele de la sediul magazinului nostru (str. Oltului 55-57, ap. 3, 400600, Cluj-Napoca) și poți veni să le ridici în intervalul 9.30-17.00 de luni până vineri. Evident, în acest caz nu se percepe nicio taxă de transport și ne bucurăm să te și cunoaștem. Win-win :)

Ambalajele produselor sunt reciclabile și/sau biodegradabile, așa că, atunci când este posibil, refolosește-le! Dacă ești din Cluj-Napoca și nu mai ai nevoie de ele, ne-am bucura să le primim înapoi și să le putem reutiliza la comenzi viitoare. O altă idee ar fi să întrebi pe diverse grupuri de Facebook dacă cineva din zona ta are nevoie de ele.


Despre retur

Evident, ai tot dreptul să te răzgândești. Așa că, dacă vrei să returnezi o comandă, poți face asta în termen de 14 zile calendaristice de la primirea ei fără să fie nevoie să declari un motiv anume.

Totuși, condițiile care trebuie îndeplinite sunt:

- să ne anunți printr-un mail că vrei să returnezi o comandă, specificând numărul comenzii, numele și adresa ta, precum și contul în care vrei să îți returnăm banii.
- produsele să fie intacte, neutilizate, să nu prezinte rupturi, urme de folosire, zgârieturi și alte deteriorări, condiție care se aplică și coletului – doar sigiliul poate fi desprins ca semn că doar ai deschis coletul.
- să le returnezi prin curier la adresa magazinului și să suporți plata transportului.
- să înțelegi că vei primi banii pentru produse înapoi în contul specificat de tine în termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea returului de către noi.

În cazul în care coletul ajunge la tine deteriorat, poți să refuzi primirea lui, el întorcându-se astfel la noi. Poți opta să îți fie retrimise produsele, sau să ți se returneze banii, dacă plata a fost făcută online. Termenul pentru returnarea banilor este de 14 zile calendaristice, dar te asigurăm că vom rezolva situația cu celeritate maximă.

Pentru orice alte detalii referitoare la retururi, suntem disponibili pe mail sau la telefon, și vă ajutăm în tot procesul acesta.

Dacă mai ai și alte întrebări, sugestii, feedback sau pur și simplu ai vrea sa povestim, suntem bucuroși să ne contactezi. Scrie-ne și hai la o poveste :)